Work Force Management
- klientů, kteří požadují vysokou (okamžitou) dostupnost poskytovaných služeb včetně okrajových částí dne, o víkendech apod.
- managementu kontaktního centra, který požaduje co nejvyšší využitelnost agentů a většinou (ve shodě s klienty) i vysokou úroveň poskytovaných služeb
- samotných agentů, kteří požadují co největší volnost při výběru směn
- predikci budoucí zátěže na základě historických údajů o provozu
- správu agentů, jejich úvazků, dovedností, příslušnosti do týmů atd.
- správu typů směn, které odpovídají požadavkům na provoz a dosavadním zvyklostem a vyhovují obecným pracovně právním předpisům
- vkládání požadavků a preferencí agentů
- vlastní plánování směn
- distribuce rozvrhů jednotlivým agentům
- operativní změny v rozvrhu
Návratnost investic
Zkušenosti ukazují, že zlepšením krátko- i dlouhodobého plánování směn umožňuje zákazníkům ušetřit 10 až 30 % nákladů na lidské zdroje nebo naopak výrazně zvýšit úroveň poskytované obsluhy při zachování stávajícího stavu pracovníků. Vedlejším efektem nasazení systému je automatizace rutinních činností dnes vykonávaných supervisory a následné uvolnění kapacit supervisorů pro aktivity lépe využívající jejich kvalifikaci a zkušenosti.
8.4.2010
Komunikační systémy Avaya
Nově jsme rozšířili nabízené portfolio o komunikační systémy Avaya.
1.3.2010
Novinky v portfoliu Aastra
Společnost Aastra uvedla na trh novou verzi systému pro multimediální kontaktní centra Solidus eCare 7. V nejbližších měsících bude uvedena také nová verze komunikačního systému MX-ONE 4.0.
28.8.2009
Zvýhodněná cenová nabídka aplikace AFM pro nápojářský průmysl
Ve spolupráci se společností ALSTANET jsme připravili akci zaměřenou na zpřehlednění procesu inventur evidovaného majetku pro specifickou oblast nápojářského průmyslu.
5.8.2009
Rozšíření teamu divize Komunikačních systémů
V průběhu léta posilujeme náš team o čtyři nové, ale zkušené kolegy. Dochází tak k posílení technické části, především v oblastech telefonních ústředen, kontaktních center a alarm messagingu.
18.7.2009
Prog-Soft je certifikovaným dodavetelem technologií Aastra
Podařilo se nám oficielně potvrdit naše kompetence v oblasti prodeje a správy telekomunikačních systémů od výrobce Aastra. Tento krok nám dovoluje zajistit pro naše zákazníky kvalitní podporu a další rozvoj těchto zařízení.