Služby
o požadavcích a potřebám zákazníka a obsahuje například:
- Pravidelnou kontrolu technologií zabezpečenou osobní návštěvou technika
- sledování a vyhodnocování stavu Služby - Systému pomocí dálkového dohledu
- Pravidelnou údržbu technologií
- Zálohování dat
- Garanci započetí opravy
- Garanci odstranění poruchy
Mezi naše další lužby patří např.:
- Návrh optimální konfigurace, kapacity a výkonu hardware vzhledem k potřebám firmy.
- Zakázkové programování
- Dostupnost v závislosti na sjednaných podmínkách
- Telefonická podpora hot-line
- Pravidelné kontrolní dohledy
- Vzdálená správa systému
- IT outsourcing
8.4.2010
Komunikační systémy Avaya
Nově jsme rozšířili nabízené portfolio o komunikační systémy Avaya.
1.3.2010
Novinky v portfoliu Aastra
Společnost Aastra uvedla na trh novou verzi systému pro multimediální kontaktní centra Solidus eCare 7. V nejbližších měsících bude uvedena také nová verze komunikačního systému MX-ONE 4.0.
28.8.2009
Zvýhodněná cenová nabídka aplikace AFM pro nápojářský průmysl
Ve spolupráci se společností ALSTANET jsme připravili akci zaměřenou na zpřehlednění procesu inventur evidovaného majetku pro specifickou oblast nápojářského průmyslu.
5.8.2009
Rozšíření teamu divize Komunikačních systémů
V průběhu léta posilujeme náš team o čtyři nové, ale zkušené kolegy. Dochází tak k posílení technické části, především v oblastech telefonních ústředen, kontaktních center a alarm messagingu.
18.7.2009
Prog-Soft je certifikovaným dodavetelem technologií Aastra
Podařilo se nám oficielně potvrdit naše kompetence v oblasti prodeje a správy telekomunikačních systémů od výrobce Aastra. Tento krok nám dovoluje zajistit pro naše zákazníky kvalitní podporu a další rozvoj těchto zařízení.