Kontaktní centra
Kontaktní centrum je často první vizitkou společnosti, zajišťuje komunikační rozhranní mezi společností a jejími zákazníky, příp. partnery, a má proto přímý vliv na vztahy se zákazníky a ziskovost firmy.
Kvalitní Kontaktní centrum je na současném trhu jistě konkurenční výhodou. Ať je využíváno pro podporu zákazníků nebo jako přímý prodejní kanál vždy je důležitá jeho maximální spolehlivost a efektivita. O vašem náskoku před konkurencí rozhodují použité technologie, nastavené procesy a jejich vzájemná optimalizace a v neposlední řadě také kvalitní partner, který je připraven s Vámi vaše kontaktní centrum rozvíjet a poskytovat servisní podporu.
Lišíme se od konkurence tím, že nenabízíme předem konkrétní technologii. Nejprve diskutujeme se zákazníkem jeho potřeby a požadavky a teprve poté navrhujeme řešení, které dle našeho názoru nejlépe odpovídá jeho potřebám a požadavkům. Máme velmi silný tým konzultantů, kteří jsou schopni po společných konzultacích se zákazníkem, navrhnout takovou skladbu technologií i aplikací a zvládnout dobře jejich integraci a začlenění do stávajících procesů, že zákazník profituje z následných synergií.
Instalací systému pro nás naše práce nekončí, naopak právě začíná, naší prioritou je kontinuální rozvoj řešení u zákazníka a poskytnutí maximální podpory tak, aby náš zákazník mohl efektivně využívat potřebnou funkcionalitu dnešních sofistikovaných systémů. Zakládáme si na dlouhodobé spolupráci. Pracujeme společně se zákazníky na rozvoji, informujeme o nových trendech a navrhujeme vylepšení a optimalizace. Jedním z nástrojů, jak zaručit dlouhodobě výhodnou spolupráci je uzavření dohody o úrovni poskytovaných služeb (SLA). Kromě toho je i v našem zájmu spokojenost našich zákazníků, kterým nabízíme spolupráci při optimalizaci a modernizaci kontaktních center.
- Případová studie Europe Calling
8.4.2010
Komunikační systémy Avaya
Nově jsme rozšířili nabízené portfolio o komunikační systémy Avaya.
1.3.2010
Novinky v portfoliu Aastra
Společnost Aastra uvedla na trh novou verzi systému pro multimediální kontaktní centra Solidus eCare 7. V nejbližších měsících bude uvedena také nová verze komunikačního systému MX-ONE 4.0.
28.8.2009
Zvýhodněná cenová nabídka aplikace AFM pro nápojářský průmysl
Ve spolupráci se společností ALSTANET jsme připravili akci zaměřenou na zpřehlednění procesu inventur evidovaného majetku pro specifickou oblast nápojářského průmyslu.
5.8.2009
Rozšíření teamu divize Komunikačních systémů
V průběhu léta posilujeme náš team o čtyři nové, ale zkušené kolegy. Dochází tak k posílení technické části, především v oblastech telefonních ústředen, kontaktních center a alarm messagingu.
18.7.2009
Prog-Soft je certifikovaným dodavetelem technologií Aastra
Podařilo se nám oficielně potvrdit naše kompetence v oblasti prodeje a správy telekomunikačních systémů od výrobce Aastra. Tento krok nám dovoluje zajistit pro naše zákazníky kvalitní podporu a další rozvoj těchto zařízení.